KATA-KATA MOTIVASI MENCAPAI KEJAYAAN – (PART 1) – MOFS

Rate this post


Credit Kata-kata motivasi daripada sembang kejayaan blogspot. Susunan motivasi yang sangat memberi kekuatan semangat dan boost diri kita untuk menjadi lebih baik.

SUMBER VIDEO

ALSO REVIEW: KATA KATA MOTIVASI AGAR HIDUP TETAP TEGAR

42 comments

  1. saya selalu rasa was was dengan diri sendiri….mcm "klu aku buat ni…boleh ke berjaya"…"aku ni boleh ke jdi murid cermelang"…rasa tak yakin dengan kemampuan diri sendiri 😉

  2. Okay noted tiada allah swt🤲🇲🇾💪🧕dn solat dgn oRg positif di dunia dn di akhirat🤲🇲🇾💪🧕🌏🇲🇾🇹🇭🇮🇩🇲🇾🇲🇾🇲🇾ye alahmduliah sy selaku dengki manusia yg nunafik bnyk aniya sy!!!insyallaj mereka dpt balasan setimpal🌏🤲🇲🇾💪🧕Tq the best motivasi myself utk berjaya Allah swt😊🤲💪🇲🇾👵❤🤲

  3. Dulu saya selalu fikir nak give up dlm matapelajaran yang saya tak suka iaitu math . Tapi pada suatu hari tu saya termenung dan terfikir nak cabar diri saya untuk mula belajar matematik . Mula2 tu mmg susah nak buat . Saya start belajar perlahan2 dengan menulis sifir setiap hari supaya saya boleh hafal . Setelah saya ulang proses tu banyak kali , saya rasa seronok dpt selesaikan setiap soalan yang cg bagi . Kerja Math tu dah jadi macam hobi saya sebab kat kelas saya tak ada apa2 nak buat . Jadi saya gunakan masa tu utk wat kerja math . Bila ada soalan yang saya tak mampu selesaikan saya akan ulang pengiraan sampai saya dapat jawapan walaupun saya dah habiskan masa yang lama dkt soalan tu . Bila saya dah berjaya , saya selalu dengar orang ckp kt saya,"hebat ah kau, belajar sekejap je dah pandai ." . Sedangkan semua kejayaan tu saya dapat sebab usaha yang banyak dan saya belajar semua tu sendiri sahaja . Yang mereka nampak cuma kejayaan sahaja tetapi tak pernah pun fikir yang saya dah usaha setiap hari . Kalau saya tak pandai pun saya akan meminta cikgu atau rakan-rakan yang terangkan .

    Sekarang saya dah form 4. Sejak berlakunya pkp saya kurang memberi tumpuan kepada guru yang sedang mengajar . Akibatnya, result peperiksaan saya semakin teruk . Sekarang saya perlu belajar semula pelajaran yang saya tak fokus dari ting 1 sampai ting 4 . Saya nak usaha balik dari 0 sehingga saya menjadi pelajar yang cemerlang sebab saya tahu kalau orang lain boleh , saya pasti boleh, kalau orang lain boleh berjaya dengan cemerlang saya yakin yang saya boleh jadi lebih cemerlang dari mereka .

  4. Iya dong mau ngapain lagi nikmati hidup ini Jang ngeyel buruk sangka macam2 bicaraya bikin susah orang aja bikin dooooosa buruk sangka payah

  5. Halo ini saya di tempat sembrang sawah wahai sekalian jng kuwatir nanti kita menjadi berhasil tapi jng buruk sangka dan juga jng sentimen dan buruk sangka

  6. Sngt membantu sy bru²ini dremehkn oleh ayah sy sendiri dsebbabkn Sya ingin berkarya dalam muzik jdi Sya berfikir semula tdk semestinya kita tdk bisa mencapai impian yg ingin kita capai:)💪🔥

  7. Terima kasih dgn video yg sangat membina ni..sy akan sentiasa terinspirasi dgn video2 anda sbb sy perlu pemangkin seperti ni utk terus berjuang dlm bisnes sy..
    dh subscribed

  8. Disaat hampir sampai garisan penamat terasa penat, kenapa perlu bermula sekiranya untuk penat? Kenapa perlu makan sekiranya malas mengunyah? Dear self wake up!!!

Comments are closed.